Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов избор за 166 ца дизел

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от driftmaster Покажи съобщение
    [ATTACH=CONFIG]170120[/ATTACH]
    Здравейте отново.
    Оказа се, че е препоръчително да сменя ангренажния комплект, защото не е ясно кога точно е сменян преди мен от предходния по време собственик. Сдобих се с горните (на снимката) части в комплекта. Въпросът ми е, дали е редно да се смени и водната помпа? Твърдят, че е препоръчително? Има ли онлайн каталог, нещо като графични изображения на двигателя, където да придобия представа как точно се задвижва водната помпа?

    Преди да ме нападнете - не, няма да го сменям сам, но искам да имам поне елементарна обща култура кое къде... Благодаря предварително.
    http://www.poweritalia.com/day-to-da...at-poweritalia

    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #32
      Благодаря ви, колега!

      Comment


      • #33
        Здравейте отново! Ново 20 с тази "бегачка" моята. Изчезнаха показанията на таблото - скорост, обороти, ниво на горивото в резервоара, температура! Свети подсветката, но никакви индикации. Някой дали има идея на какво може да се дължи това? Опасявам се, че не съм добър по електротехника.
        Благодаря предварително.

        Comment


        • #34
          Провери F18 в таблото под волана. Броят се отляво надясно и отгоре надолу.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Боже, да не го бях правил!!!!
            Хора, защо в търговските вериги продават такива предпазители? ЗАЩО?
            Половината са стопени и са се разтекли по гнездата?!?! Това ми се е случвало вече с ония китайски боклуци от по левче за блистер предпазителчета, които ги продават в магазините за пиротехнически изделия в Илиенци!
            Мамка му!

            Бяха прекъснати предпазители №2 № 6 и № 7. № 18 е здрав, в смисъл телта, намотана на него е здрава.
            По схема виждам, че е редно на позиция № 6 да е 7,5 А, а тук се мъдри един 5А китаец!? Какво за бога ги е накарало да изгорят? Смених ги и всичко работи?! Дори осветлението на копчетата!
            Смених всички предпазители. Има ли на други места предпазители, както на немските варели? Да нямам изненади и на други места?

            Оффтопик!
            Забелязах едно сиво реле валео там. Ужас, а аз с такъв кеф се отървах от френските чикитарници!

            Благодаря на колегата за съвета, не бих се сетил.
            Last edited by driftmaster; d.m.y г., 09:20.

            Comment


            • #36
              Има кутия с бушони и релета в моторния отсек и в багажника зад десния калник има също. Това реле ще изкара повече от тези на пазара, не го сменяй.
              Last edited by smc; d.m.y г., 09:51.
              Alfa Romeo 166 3.2TI

              Comment

              Working...
              X